OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, July 24, 2012

Tiramisu Ice Cream Cake!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Entri basi lagi yawl!. Aku lupa nak upload gambar. Tu yang jadi entry basi. Hahahaha. Padahal lupe.

16hb aritu bezday Encik Fathull. So, kami pun berpakat la nak beli kek eskem. Dah macam tradition je bezday sesape, beli eskem kek. Sedap woo eskem kek!.

Aku selalu beli kat Pistachio.

Eh! Umi. Umi tak pulangkan lagi membership card saya. Hehehehe.

Dulu aku selalu pergi bershopping cake kat Pistachio Wangsa Melawati. Memandangkan cawangan Wangsa Melawati dah tutup. Maka dengan itu, aku pegi pulak kat Taman Permata. Kadang singgah kat Setiawangsa.

Pandai kan aku tinggalkan jejak. Hehehehe.

Inilah hasil membeli sepantas kilat.



Korang nampak tak eskem tu dah meleleh sket? Nampak tak?

Mau nya tak cair! Nak tunggu bezday boy ngan besday girl je dah DUA JAM. Pastu tunggu pulak Umi aku kuar dengan Encik Awi. Tunggu Umi aku je dah SATU JAM.

Kek tu tahan SATU JAM saje. Ni kalau dah TIGA JAM. Sah-sah la cair.

Nak tau tahap kecairan dia macam mana?





Owh. Lupa plak bulan posa dah. Maaf di atas segala keliuran air liur. Gagagagaga-

Kali ni aku beli Tiramisu Ice Cream Cake. Terbaek wok!

Resipi?

Tak dop.

Aku tak reti buat ice cream cake. Hehehehe. Tunggu lah nanti aku masuk kelas kek. Pastu aku bukak bakeri. Amin.

Daaaa-

No comments:

Post a Comment