OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 19, 2012

ikan masin ada tak, dik?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Suatu hari yang hening dan tenang. Tiba-tiba di kedai serbaneka 24 jam datang lah seorang makcik.

Ting Tong.

M.cik : Adik, serbuk Tumix ada?

Penjaga Kaunter : Takde, makcik.

M.cik : Dulu saya ada beli ada.

Penjaga Kaunter : Maaf makcik dulu ada sekarang dah tak jual.

M.cik : Ikan masin ada?

Penjaga Kaunter : =__=

Hahahahahahaha!

Korang rasa ada ke ikan masing kat dalam kedai serbaneka 24 jam itew?

Fikir-fikirkan.

Selamat Menyambut Ramadhan!



2 comments:

  1. Aku rasa makcik tu pernah pegi kedai ber'ekon' lain la... Masuk 7e kan rasa ekon aje hihi

    ReplyDelete
  2. makcik yang konpius-
    hahahaha

    ReplyDelete