OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, July 4, 2012

keINDAHan cinta IMAN

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Alhamdulillah. Baru je habes baca novel Keindahan Cinta Iman. Hasil nukilan Zuraidah Othman. Aku suka jalan penceritaan dia. Buat aku tersenyum.

;)

Bukan senang okay nak buat cerita supaya si pembaca tu tersenyum. Aku suka. aku suka.

Novel ni citer pasal percintaan INDAH dan IMAN. Takde konflik cinta. Tapi ada konflik keluarga. Dimana Indah dan Iman kene handle anak sedara Iman yang seramai empat orang. Bukan senang okay, baru kawen tetiba nak jaga empat orang anak yang meningkat remaja.

Apa yang terjadi? Macam-macam jadi!. Kalau kene kat aku. Aku tak tau la camne nak handle ntah. Tuhan saje yang tahu.

Haih-


Harga buku ni RM 22.90 je.

Minat?

Beli lew!

Bai-