OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 13, 2012

Apakah Ketahian Ini?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Pada suatu hari, si Gagah Perkasa memasang satu set desktop. Si Jelitawan menonton sahaja. Esoknya datang pula si Rupawan membantu untuk install wifi.

Selepas itew . . .

Si Jelitawan: Kak Rupawan, kenapa pc ni takde suara erk?

Si Rupawan: Emmm, memang takde.

Si pompuan mulut puaka : memang la takde bijak! ko tak nampak ke takde speaker kat situ! vangang-

harap je pakai cik BB cakap pun ai yu ai yu.dok bangsar. takde kene mengena pon-

Agak-agak la wei, terang-terang speaker takde. Memey la takde sore.

Melainkan pc tu ada build in nye speaker. Tu pun, alahai comey je ada kat cpu tu-

Nak hantuk pale kat dinding boley?

Inilah yang terjadi bila konon teknologi di hujung jari. Tahi mu teknologi di hujung jari sampai otak pun tak mampu berfikir.

Damn-



Mekasih pada Encik Google.