OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 19, 2012

Ma Precious!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Alhamdulillah 15hb Julai 2012 yang lepas, Encik Fathull selamat menjadi tunangan kepada Cik Nurul Hafizah bt Sabree. InsyaAllah, kenduri kaweng akan diadakan tahun depan. Cuma tarikh belum dapat dipastikan lagi.

Yeay! aku bakal dapat adik ipar lagi yawl!.

Selepas betapa penat nye aku memerah keringat dan idea. Membeli segala barang-barang untuk di buat hantaran.

Dan ini lah hasil air tangan aku.

Jeng. jeng. jeng.

Telekung dan Sejadah


Bunga Rampai 

 Buah Epal (penat aku gosok nak bagi kilat!)


 Bekas Cincin yang sangat floweriness!


 Sireh


Cekelat

Satu je gambar tercicir. Gambor kek. Aku lupa nak kelik-kelik. Gagagagaga.

Gambo penunang pun tak nyempat nak snapp. Kesibukan, keletihan dan kedemaman yang bakal melanda diri ketika itew membuatkan aku ilang ingatan untuk kelik-kelik gambo.

Semoga jodoh anda berdua kekal ke akhir hayat. Amin.

Wassalam.

3 comments:

  1. As salam Ila,

    Kekaguman dgn kebolehan yang ALLAH kurniakan pd Ila ni... Suka semua paling suka hantaran cincin tu...cantik banget! Nak bagi kilat buah taruk minyak sikit yang.. Petua mak andam dulu :))

    ReplyDelete
  2. mana beli cekelat tuh?
    Bunga beli siap ke? cantik! leh lawat rujukan utk adik aku nye lak thn dpn

    ReplyDelete
  3. Kak Mar: tau dah yang sapu minyak tu..tapi kitorang xsuka letak minyak.nanti kesian pulak kat orang yang nak makan...hehehe

    Chemot: aku beli kat kedia biskut timbang kat Melawati. bunga beli siap kat semua house.

    ReplyDelete