OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, July 31, 2012

Kerabu ke Nasi Kerabu?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Tika berbuka puasa . . . .kelihatan KERABU DAUN SELOM di atas meja.

Si Gadis Ketawa Besar: buat nasi kerabu erk?

Pompuan Mulut Puaka: mana ada.

Si Gadis Ketawa Besar: betulla nasi kerabu makan ngan kerabu ni.

Pompuan Mulut Puaka: tu nasi puteh. bukan nasi kerabu.

Si Gadis Ketawa Besar: nasi kerabu makan dengan ni kan?

Pompuan Mulut Puaka: ?

Korang nampak tak? Seboleh-bolehnya dia nak betol jugak.

Ye sayang, kalau belah utara memang cenggitu makannya.

Tapi dari apa yang ko cuba katakan, nasi tu nasi kerabu Kelantan kan?

Aku tak nak kata apa.

Cuba menegak benang yang basah kah????

Hmmmm . . .


wut eva-

Ni nasi kerabu ye sayang . . . nasi kerabu yang selalu beli kat pasar malam itew.

Teringin pulak nak makan nasi kerabu . . . hmmm.




Mekasih lah pada Encik Gugel atas ehsan kedua-dua gambor tersebut. Kerabu Daun Selom aku dah habes tak sempat nak snap. Gagagaga-