OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, July 2, 2012

Apakah PRU 13 hampir tiba???

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Title takmo kalah! PRU 13!. Sangat! Betol la babe. Aku pun cam tertanya-tanya. Rajin nye diorang ni. Cam amek hati jew. Walaupun aku rasa buat benda tu cam melepaskan batuk di tangga. Wah! bersimpulan bahasa pulak minah ni.

Apa yang ko merepek ni?

Pe kata kome kome sume nengok gambo-gambo neyh!












Ayat cliche actually aku nih!. Ntah-ntah memang MPAJ nak turap jalan kat kawasan umah aku tu. Sebab dah lama sangat tak turap. Jadi memang patut la kene turap. Asal turap jalan je nak PRU. Asal turap jalan je nak PRU.

Saiko-

Ada lagi aku update pasal PRU. Nanti ah! Malam kang ke.

Ok. bai!