OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, July 18, 2012

Aku dan Dadah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku baru je baik demam. Itu pun nak bagitau jugak ke?

Kecoh!

Dah lama aku tak makan ubat yang agak banyak. Maksud aku, aku kene makan ubat demam + ubat selsema + ubat batok + antibiotik.

Giler ting tong tang pale otak aku neyh!.

Kalau macam ni la rasa orang yang amek dadah. Tak syok pun dowh!

Tak selesai masalah pun!.

Malam tadi anak aku lanyak aku cam sambal belacan pun aku tak kisah. Longlai giler!.

Seyes dadah is not good for me!.

Sila bagi petua kat aku kalau demam, ubat terbaek untuk aku. Mekasih.

Saiko-



2 comments:

  1. minum la ayor bebyk.. paling2 pun aku minum 100plus.. itu pon yg tak sejuk la.. aku suka minum susu/milo.. kasi itu kahak keluar harharhar.. lepeh tu mandi pagi2.. Tak pun mandi ngan air serai.. mcm mandi herba la, tp pakai serai je..

    ReplyDelete
  2. alrite nanti klu demam akan daku mandi herba.
    thanks chemot!

    ReplyDelete