OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, July 18, 2012

Aku dan Dadah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku baru je baik demam. Itu pun nak bagitau jugak ke?

Kecoh!

Dah lama aku tak makan ubat yang agak banyak. Maksud aku, aku kene makan ubat demam + ubat selsema + ubat batok + antibiotik.

Giler ting tong tang pale otak aku neyh!.

Kalau macam ni la rasa orang yang amek dadah. Tak syok pun dowh!

Tak selesai masalah pun!.

Malam tadi anak aku lanyak aku cam sambal belacan pun aku tak kisah. Longlai giler!.

Seyes dadah is not good for me!.

Sila bagi petua kat aku kalau demam, ubat terbaek untuk aku. Mekasih.

Saiko-