OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 27, 2012

Apakah ini?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Aku nak korang teka apa benda ni. Dah dapat teka. Sila SMS aku jawapan dia.

Aku nak banje korang top up RM10.00. Orang yang pertama hantar SMS kat aku dapat le top up RM10.00.

Orang kedua ketiga keempat dan seterusnya tak dapat!

So, sape cepat dia dapat!

Selamat meneka!


Tarikh tutup: Lepas terawikh malam ni. Gagagagaga-

5 comments:

  1. bihun sop gearbox! wakakaka
    aku dh pos kopi

    ReplyDelete
  2. hahahahaha!
    salah.
    rugi jew...xde orang nak jawab.
    selamat RM10 aku.

    ReplyDelete
  3. salah lagi!

    bukan bakso!.

    Bukan jugak bihun sup gearbox.

    hahahahaha

    selamat RM10 aku lagi.

    ReplyDelete