OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, January 6, 2012

Saper Kencing?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!. Arini nak kongsi satu kisah lucu antara seorang nenek dengan seorang cucu. Baru je berlaku pagi tadi lepas kitorang pergi sarapan.

Nenek konon nak ajar cucu. Last-last aku tak tau sape yang ajar sape. Dialog ni aku dah kongsikan kat FB. Tapi saje nak kongsi kat sini pulak. Hohohoho . . .

Nenek : Kakak, nanti kalau nak kencing bagitau Nenek. Nenek, kakak nak kencing.

Cucu : Kakak, nenek nak kencing.

Ibu : saper sebenarnya nak kencing nih?

Aku sendiri dah konpius (@@) alahai anak. Macam-macam hal!.

Malam tadi pun satu hal jugak. Waktu nak tidokan budak-budak ni.

Ibu : Kakak dengan adik tido, Ibu nak pegi dapur kejap.

Kakak : Ibu, adik yak la . . .

Ibu : Takdelah.

Kakak : Gelak sambil tutup mulut.

Ibu : Cheh!

Ada hati nak kene kan Ibu sendirik. Wat hal betol!

p/s: Inilah yang terjadi biler si anak dah pandai berkata-kata. Sukati nak cakap pe . . .  HOhohoho


Wassalam.