OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, January 10, 2012

Berita Terkini II

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!. Kesinambungan kisah dari anak-anak ku. Promote anak la pulak. Asyik letak resipi je kan. Tadi dah cerita pasal attitude diorang. La ni nak cerita pasal movie latest yang diorang suka tengok . . .

Sebelum ni diorang layan Rio lah. Finding Nemo lah. Mickey Mouse Clubhouse lah. Yang ini paling latest . . . aku dengan Umi aku pun layan cerita ni. Korang pun memang patut tengok lah!.

Anak aku tengok cerita ni, biler watak tu lompat . . . diorang pun melompat. Diorang menjerit, bebudak ni pun menjerit jugak. Diorang berlari, bebudak ni pun berlari jugak. Macam-macam.

Tajuk citer ni My Neighbour Totoro. Aku cube gak cari kat you tube kalau ada full movie. Takde pulak. So, ini just a lil bit from the movie. Anak-anak aku layan bahasa jepun. Hehehehehe . . . .



Best sangat cerita ni. Sila lah download dan tonton. Hehehehe . . .

p/s: totoro . . .


Wassalam

No comments:

Post a Comment