OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, January 12, 2012

Berita Terkini IV

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!. Semalam petang lepas balik keje, aku bawak budak-budak tu main kat padang depan umah. Wah! excited betol. Hari pun berangin. Aku nak jadikan ianya satu aktiviti harian kitorang. Selalu bawak diorang main kat padang weekend je kadang tak bawak langsung.

Anti-social.

Dah settle main kat padang, ajak la balik. Woh! satu cabaran okey nak ajak balik. Terutama si kakak. Macam-macam helah diberikan supaya dia dapat main lagi.

Nope!. You can't. Jom balik kita dengar lagu pulak.

Okay, sampai umah cuci kaki. Adik dok la tunjuk bekas air . . .

Adik: Maaa, mek. mek. mek. ayi. ayi. ayi.

Ibu: Jap. Ibu basuh dulu . . .

Adik: dah melalak sebab haus . . .

Petang ni nak bawak diorang pegi padang lagi. Chow!