OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, January 25, 2012

Apamlicious VII

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Kisah si apamlicious. Sebelum balik bercuti untuk raye cina aritu aku bekerja keras menyiapkan apam dan kek. Kek coklat hasil sentuhan aku yang pertama untuk deco mendeco nih. Huhuhuhu . . .

Hopefully after this I can make it more better . . .





Punyalah nervous nak siapkan kek ni, tu pasalla tulisan tu ada getaran . . . Hohohoho

My lovely apamlicious . . . I love to make apam, cuma Angry Bird nye deco-deco je blom try buat . . .






My Mini Chocolate Cake . . .





Nak order? Sila PM me or call me at 019 - 3031 450. Thank you.

1 comment:

  1. apam pokadot tuh, kalo anis nak dalam 4k pcs ambik tak??

    pm kat: anis.suryanie88@gmail.com
    TQ..

    btw singgah and follow kat sini :)
    mine singgah blog anis at http://wanisuryanie.blogspot.com/

    ReplyDelete