OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, January 30, 2012

Biar Sampai Ke Bintang

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Mula aritu aku dengar lagu ni cam tak best jek. Pastu biler dengar hari-hari cam best pulak . . . Jom, layan!. Aku bagi lirik je la . . . MALAS aku nak letak lagu skali. Hohohoo . . .

Biar mimpi mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini

Aku tahu bukan mudah
Tapi mimpi ini harus aku
Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita

Biar mimpi sampai ke bintang
Kerna kita semua tahu
Kerana ini impian
Setiap satu dari kita

Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita
Menuju ke bintang

p/s: bintang-bintang berkelipan . . . teringat lagu Amy Mastura la pulak!

No comments:

Post a Comment