OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, January 12, 2012

OK ke?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tweet sana. Tweet sini. Semua orang sebok ber'tweet' bagai. Ada telefon canggih leh la ber'tweet'. Ce kalau gune tepon cam aku. Boleh ke ber'tweet'? Harram....

Tapi aku tengok sekarang ni banyak dah orang yang guna twitter as a medium to lepas geram, mengaibkan orang, memaki orang dan membuka pekung didada. Lagi-lagi artis.

Lepas tu biler da masuk paper. Mereka akan gunakan alasan itu hak peribadi diorang. Tahimu hak peribadi. Kalau nama pun laman sosial, maka itu dah bukan hak peribadi. Sengal. Kalau hak peribadi tu macam diary kew. Dowh-

Sila jangan tunjuk how much is your stupid by saying itu semua peribadi. Okay?

Yang suka mengaibkan orang tu pulak, janganlah buat macam tu. Satu jari korang tunjuk kat orang. Ada empat lagi jari tunjuk kat korang. Tak gune! Membazir. So, silent is better.

Yang suka memaki orang tak tentu pasal tu, lagilah!. Kata dan pergi umrah lah. Dah pergi Haji la. Tapi mulut cam longkang!. Nak watpe . . . Tak habes-habes dengan ayat cliche ko, jumpa ko kat Padang Masyar. Sape jumpe sape kat Padang Masyar? Yang ada masa tu hanya Allah. Dah takde masa ko nak ber chit chat bagai kata sana. Masa tu mulut semua kene lock tau! Yang akan bercakap semua anggota badan ko. Ingat sket! Huh!.

Yang cuba nak memporak perandakan hubungan orang lagilah satu masalah. Kalau ko masih skolah lagi, buat cara sekolah. Jangan nak sebok pasal kehidupan artis atau orang lain. Ko habes kan la sekolah ko dulu. Skolah tak habes nak sebok pasal life orang lain. Sengal!. Ko ingat ko bagus sangat? Belajar dulu la weyh!.

Twitter ni bagus. Cuma gunakan ia sebagai medium yang memberi info. Bukan menyalahgunakan yea.

Okaylah, tamat sesi melepaskan geram. Penat taip. Aku cam tak reti pulak nak buat ending camne. Chow!