OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, January 2, 2012

Basah!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!. Camner ngan sambutan tahun baru? Pegi tengok live bunga api ke? Aku tengok kat tv je tu pun takdela tengok sangat . . . aku dengor je. Gara-gara HARUS menyiapkan apamlicious. Kali ni nye order aku tak sempat nak amek gambar sebab sangat lupa. Hohohoho . . .

Kawan umi aku order 500 biji apam. Alhamdulillah. This is my third time I've got big order from customer. Alhamdulillah, aku dapat siapkan ontime. Syukur.

Setelah penat mengapamkan diri, jadi untuk membelanjakan diri . . . aku dan family membasahkan diri kat Kemensah. Mandi sungai. Hehehehe . . .

Gambar? tak banyak ada tiga je. serius. Ini kali pertama, aku amek gambar paling sikit. Next time nak repeat lagi, tapi nak pegi tempat lain la pulak . . .







Si adik tido tika kami sedang sronok mandi manda. Hohohoho . . . adik rugi wo!. Tapi biler dia bangun je, konon nak mandi jugak, tapi biler da masuk air . . . sejuk. Dan takmo mandi. Takut air la pulak. Tapi kalau biar main air kat toilet tu, habes lencun baju. Huh!

Yang si kakak pulak, dah masuk air . . . takleh nak kuar. So, kene pujuk and say "say bye bye to sungai, kita nak pegi tempat lain pulak" . . . seb baik la jalan. Itu pun dia nak main pasir . . . sebab dia ingat macam pasir kat laut. Huhuhuhu . . . anak-anak.

Jap g aku share resipi baru yang aku baru cuba. Okay!

p/s: peace yo!


Wassalam.

No comments:

Post a Comment