OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, January 31, 2012

Hot Tak?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini nak share pasal kesukaan Encik Usben. Tadi aku cerita pasal Running Man kan? Hmmm . . . la ni nak citer pasal satu show kat History Channel . . . Ice Road Truckers. Hohohoho . . . korang tengok tak?



Layan dowh . . .

Kenapa layan? sebab diorang pandu lori tu kat jalan ais dan ada jugak melintasi tasik yang beku. Ada satu episod tu, tasik tu cam dah crack. Bayangkan lori sepanjang 10 meter tu jalan atas tasik beku yang crack. Hohohoho . . . gerun seyh.

Ada tu tayar beku la. Ada yang takleh panjat bukit sebab tak pasang rantai kat tayar lori. Woh! Diorang pulak bukannye drive slow cam kat Mesia ni. Diorang drive lori tu laju. Yang paling aku salute sekali ada dua orang pompuan ke tiga orang camtu, drive lori panjang ni.

Tapi dalam banyak-banyak pompuan tu, yang ni sorang yang paling HOT. Lisa Kelly. Sebelum dia drive truck, dia pernah memandu bas sekolah dan pernah menjadi Motocross Champion.

Meh ni tengok HOT tak HOT Lisa Kelly ni . . .







HOT kan?

Kalau tak salah aku show ni on Tuesday kat History Channel. Pukul berapa aku tak tau. Encik Usben je yang tahu. Hahahahaha . . . aku selalu tumpang tengok je. Tapi memang respect giler la kalau pompuan leh drive lori sebesar itew!

ADIOS!

No comments:

Post a Comment