OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, March 23, 2012

Tautan Hati

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Lepas aku settle baca buku Saat Mata Berbicara. Aku baca buku ni Tautan Hati. Novel ni sangat Islamic. Watak-watak dalam novel ni terlalu cintakan Allah berbanding manusia. Ada juga diselitkan moment-moment percintaan namun ianya berbentengkan agama . . .

Dalam novel ni banyak betul puisi-puisi Islam yang aku akan skip bila puisi tu ada . . . hehehehe.



Jalan citer okay. Untuk orang kesabaran kuat, boleh baca buku ni. Watak dalam citer ni pun sangat banyak. Dan untuk membaca buku ini, korang harus ada konsentrasi yang tinggi. Hehehehe.

Tajuk : Tautan Hati
Harga : RM 29.90
Penulis : Fatimah Syarha Mohd Noordin

Sinopsis? takde. aku pun tak kose nak buat sinopsis sendiri sebab hmmmm, citer nya agak indah. Bila baca je aku rasa diri aku ni kerdil sekali.

Okay, bye!