OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, March 8, 2012

bersawang

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku akan bercuti dari berblogging. Wah! macam mintak cuti pulak. Even daku cuti, korang janganlah tak singgah ke belog aku pulak. Aci ke mintak orang tolong jenguk-jenguk kat belog aku. Hahaahhaa.

Maka nya aku nye belog akan bersawang dan berawang-awangan selama empat hari. Empat hari okey. Duh-

Lari la aku nyer readers! Ada ke readers (giler cliche punya ayat)

Aku nak pegi mana?

Bukan cuti-cuti Malaysia! Bukan! No! Nada! Nehi!

Nak pergi tawen! Bukan aku yang tawen! Giler ko aku nak kawen dua! Mana boleh dowh!

Ada la . . . Nanti aku hupdate! Sepraise!

Apa-apa pun aku bagi petunjuk sikit dulu . . .

Petunjuk pertama!


Bagi jawapan pastu nanti aku hantor sebungkus kepok kat korang!. Hehehehe . . .

Chau Chin Chau!