OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, March 21, 2012

My Piece of Shit!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku takdela sehebat mana. Aku orang yang biasa saje. Merendah diri konon!. Sila jangan puji selepas anda melihat hasil kaki tangan dan air liur aku ni. Sebab Aku tau aku hebat. hahahaha. Giler berlagak. Bak kata my old fren masa kat Keningau, Sabah.

Hidup kene berlagak, baru berjaya!. gilos! matiklah nak berlagak sampai matik!.


























Memandangkan aku skang ni multitasking . . . korang leh tempah apam kat aku. nak tempah kek pun boleh. nak tempah hantaran pun boleh. nak tempah nasi lemak pun boleh. korang dail je 019-3031450. aku akan terima tempahan korang dengan tangan yang terbuka.

nanti aku upload lagi aku nye hasil kaki tangan aku yang lain yea . . .