OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, March 6, 2012

Buat jiran tersayang!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Buat jiran ku yang tersayang. Nombor umah 29.

Aku nak mintak tolong sangat-sangat kat tuan punya kereta ni . . .



Tolongla alihkan kereta.

Kami ni nak buat kenduri . . .

Dah bertahun kereta awak kat situ . . .

Kami nak pasang khemah . . .

Kalau kami pasang khemah jugak . . . rugilah pihak kami membayar khemah!. Sebab kete anda je dah makan separuh dari khemah yang ada . . .

Tolong yea . . .

Aku tahu anak-anak mu hampir kesemuanya dah berkahwin. Kamu mampu sewa dewan untuk wedding anak kamu. Kami tak mampu . . .

Tolonglah bertimbang rasa sikit.

Tolong alih yea . . .

Sekian terima kasih.


Surat kasih sayang dari jiran mu yang ingin buat kenduri ujung minggu depan!