OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 1, 2011

Satu Haribulan Dua Belas Dua Ribu Sebelas

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Arini dah satu disember dua ribu sebelas. Pantas, cepat dan laju masa berlalu. Sebenarnya masa bergerak dalam kadar kelajuan yang sama. Cuma kita sahaja yang sebok mengejar dunia, terkadang tu tercicir simpanan untuk akhirat. Betol tak?

Tak lama lagi tinggal la 2011 dalam kenangan. Kadang tu rasa macam baru semalam je satu haribulan januari. Tipu betol. Hahahaha.

Hmmm, rasa rasa bulan ni aku dapat Bonus tak? Nak gateaway la . . . . macam nak pergi Bukit Gambang Resort. Dah lama sangat teringin nak pergi Bukit Gambang Resort. Dua tahun lepas nak pergi, tapi tak jadi. Huh!. Sangat menggeramkan.

p/s: aku selsema, batok dan sakit tekak. Syok!


ADIOS!