OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, November 30, 2011

Wedding IV

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Entri terakhir untuk citer wedding Aiman. Kali ni betol betol punye last. Pasni takde dah. Confirm!.

Gambar ni dari kamera aku. Hehehehe . . . . nak jugak masukkan. Pastilah.

Jom, layan!








Sebelum sampai kat Hotel Plaza ke KL Plaza Hotel. Damn, aku lupe nak Hotel.

Elok aku sampai je, pengantin pun sampai. Ni, mesti kes takut sampai lambat lagi kan? Bagus!






Kali ni gambor panten pompuan lebih manis. Muka ala senyum~
























Lupe plak aku nak citer, kami makan pe kat Hotel ni. Hotel ni menyediakan Nasi Goreng Cina, Bihun Singapore, Kari Ayam, Ayam Goreng, Mixed Vege, Cendol, ABC, Rojak Buah, Laksa Johor, Air Sirap dan Air Nescafe.

Makanan sumer sedaps belaka. Berapa hengget satu kepala aku tak tau la pulak. Majlis ni Hi-Tea, sebab tu makanan dia ringan ringan saje. Jangan terkejut pulak!.

Memang santaila buat Hi-Tea. Aku ingat adik adik laki aku pun nak soh buat Hi-Tea je. Senang. Takyah susah susah pikir nak lauk rendang la, dalca la, ayam masak merah la, bla, bla, bla . . . .kan?

p/s: done with all the wedding. 


ADIOS!

No comments:

Post a Comment