OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 8, 2011

Mulut Berbau

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Dah lama aku tak bagi petua kat korang kan? Arini nak bagi petua untuk mulut berbau. Which is in English we call it bad breath.

Salah satu petua yang ada . . . aku bagi bahan yang mudah nak cari, yea. Kang bagi yang payah, masalah tak selesai la pulak.

Korang amek 5 tangkai Bungan Cengkih. Rendam dalam 1/2 gelas air panas. Bila sejuk, korang tapis dan kumur-kumur air nya.

Tak pun . . .

Korang merajinkan diri mengunyah daun saderi. Samada nak makan mentah atau masukkan dalam masakan korang.

Nak lagi sedap?

Korang makan je buah anggur hari hari. Habes citer. Hehehehe . . .

p/s: Selamat Mengamalkan!


ADIOS!