OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 22, 2011

Sakitnya Sayang

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Aku da settle baca buku Sejam RM 2.50 tu. Jalan cerita quite okay, cuma cam sedikit slow. Dan banyak sangat watak. Dan menyebabkan aku sedikit confuse dengan watak. Hohohoo . . .

Sekarang ni nak baca buku Sakitnya Sayang pulak. Dulu aku pernah baca, tapi cam ingat-ingat lupa jalan cerita dia. Jadi, baca semula lah. Hehehehe . . .



Tajuk  : Sakitnya Sayang
Penulis  : Norhayati Berahim
Penerbit  : NB Kara
Harga  : RM 24.00

Sikit sinopsis pasal buku ni . . .

Sukarnya menjadi seorang anak. Membantah dikata tidak mendengar, mengiayakan sahaja hati juga yang parah. Dimana mahu diluah resah yang terkumpul, ke mana mahu dialirkan jiwa yang sedang luka. Kini baru dia sedar betapa payahnya untuk menjaga perasaan . . .

Kalendar dah settle masuk dalam envelope. Tunggu courier nak collect. So, aku leh sambung baca novel. Bye!.

p/s: 11.13 pagi - aku lapar.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment