OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 1, 2011

Cinta Adam dan Hawa

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Arini aku tak berapa nak ada keje sangat kat opis. Tu yang boleh update di kala waktu bekerja. Hehehehe. Sorry puan boss, saye telah mencuri tulang pun. Sok sok buat lagiks. Hehehehe.

Buat masa sekarang ni aku update pasal buku yang aku tengah baca sekarang ni. Buku Cinta Adam dan Hawa: Himpunan Riwayat Agung.

Buku ni mengisahkan pasal kisah cinta yang penuh dengan kesungguhan, pengorbanan, kasih sayang dan penyesalan. Tapi bukan cinta pada manusia macam dalam novel tu. Ini kisah lain. Dalam buku ni ada menceritakan tentang Ashabul Kahfi, Nabi Musa dan Qarun, Thalut dan Jalut, Adam dan Hawa dan Nabi Yusuf a.s dan Zulaikha.

Penceritaan dalam buku ni agak ringkas namun padat. Nipis je buku dia. Korang boleh dapat kan kat MPH. Atau korang boleh je pesan dari aku.




Tajuk             :           Cinta Adam dan Hawa
No. ISBN      :            9789834451929
Penerbit         :            Mustread
Harga            :            RM 20.00