OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 1, 2011

Ombak Rindu

Assalamualaikum, semua :)


Hai, korang!. Aku rasa arini cam paling banyak entri je . . . . bukannye takde keroje. Ada je keroje. Filing. Jap lagi aku buat. Ni pun baru lepas baca buku Murtad Jangan Pandang Sebelah Mata.

Yang ni buku nye . . .



Tajuk             : Murtad Jangan Pandang Sebelah Mata
No. ISBN        : 9789675426278
Penerbit         : Mustread
Harga            : RM 19.90

Tapi aku bukan nak cerita pasal buku ni. Aku nak kongsi cerita pasal Ombak Rindu. Tadi aku pegi page Ustaz Zamri. Terbaca lah aku satu post berkaitan dengan Ombak Rindu. Amatlah mengejutkan aku yang artis ini ada menyatakan sesuatu . . . aku memang tak perasan hal ni.

Semoga artis ini sedar dengan apa yang diucapkannya.




p/s: kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa.


ADIOS!