OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, June 13, 2011

my kiddos!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Dah lama tak citer pasal budak dua orang tu. . . . . Hari Jumaat aritu, genap le umur Cik Bebet 2 tahun 1 bulan dan Cik Bobot pulak 9 bulan. Alhamdulillah, Allah memanjangkan umur mereka. Ibu sayang korang sangat-sangat. Encik Usben, saya tetap sayang kamooo, cuma sayang saya pada kamooo lain sikit daripada mereka. He he he. . . . .

Cik Bebet :

Cik Puan ni sangat-sangat-sangat suka membebel. Kalau dia dengar orang lain membebel, dia orang pertama yang akan ajuk!. Ho ho ho. . . . bahaya ini budak. Yang pasti atok dia selalu kene ajuk. Jadi, Atok sila jangan membebel tak tentu pasal. Kalau tak, Cik Puan ni akan ajuk dengan senang hati. La la la la. . . . . .

Sekarang ni beliau sangat-sangat suka tengok citer ah-bird ni.

pagi-pagi bute lagi dah mintak aku pasang citer ah-bird. "ma, nak nak nak nak ngok ah-bird". . . . . berapa banyak nak la sayang oooiiiii....

kalau lambat aku pasang citer ni, dia akan bising "ma, papat la! pat! pat!" (papat = cepat)

adoiyai anak aku. . . . .

Cik Bobot plak. . . .

Cik Puan ni lagi la. . . . . aku sendiri tak tau nak kata apa dah. Pantang aku duduk, memanjat badan je keje nye. Pantang aku dekat dengan dia, panjat badan. Untuk apa? Supaya dia boleh berdiri!. Ho ho ho

Pasal makan, sudah pandai mau makan yang berperisa okeyh!. Aiyoooo. . . . so, sometimes you can share your meal with your sis okeyh!. Merangkak dah okey. Gigi belum ada petunjuk yang akan timbul.

Cik Puan ni pon suka tengok citer ah-bird. Biler pasang je, she will dance on her way. OMG! awak suda besarlah! Ibu rasa macam baru je bersalin. Cepatnya masa berlalu. Allahuakhbar!

Yang penting. . . .

Ibu sayang kan korang dua orang. Sayang sangat-sangat. I don't know how would I live without you two dear. Hanya Allah sahaja yang boleh memisahkan kita. . . .

p/s: be nice korang!

ADIOS!