OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, June 16, 2011

menyampah!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Arini aku sedikit menyampah dengan satu benda ni. Aku rasa satu Malaysia pun benci dan menyampah dengan benda ni. Aku tak tau la nak kategorikan si dia ni benda ke orang ke. . . . . suka - suka atok nenek mak diorang je nak buat macam tu. Gerrrraaaaammmmmnnnyyyeeeee!

Aku geram ngan mangkok ni la . . . . .

Padan muka malam tadi ko punya kisah masuk dalam parlimen. Suka suki hatok nenek mak hang nak naikkan harga. Dah la bulan April ritu dah naik harga. Ni bulan Julai nak naik harga! Servis masih lagi cam harrraaammm! kalau hari hujan masih lagi kitorang kene tengok segiempat kuning tu.....

Apa ko ingat seronok ke di waktu hari hujan tengok segiempat kuning tu? ? ? kalau sekejap takpe, ni lama. Giler ar korang! Aku menyampah dengan kau! Dah la aku kene bayar dekat RM200.00 tiap - tiap bulan. Ni naik harga lagik! Jawabnye. . . . . hujan bulan ni aku amek basic je! RM 37.90 jek!

Takpun aku tukar pakai ni je la. . . . .

pakai ni pun masih lagi boleh tengok tv. . . . .huh!

Kalau ko ada cost yang kau nak kene tanggung, itu bukan masalah customer. Itu masalah kau! Pandai-pandai kaulah nak buat loan ke, overdraf bank ke. Mana boleh naik harga dan membebankan pengguna!

Korang - korang yang pengguna ASTRO, jom kita buat petisyen! Kita mintak biar maintain harga lama dan servis sepatutnya bertambah baik! demmit tol lah kau Astro!

p/s: kenapalah Mega TV ngan Metrovision dah takde. . . . .


ADIOS!

No comments:

Post a Comment