OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, June 30, 2011

kempunan

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang. aku rasa aku akan kempunan lagi sekali nak tengok wayang kot. . . . .ritu dah kempunan nak tengok citer ni . . . . .


kali ni rasa macam kempunan lagi je...dulu pun kempunan jugak. Tapi dapat tengok kat ASTRO jek. . . . citer apa yang aku kempunan nak tengok wayang ritu? citer ni la. . . . . .


tahun ini. . . . aku akan kempunan lagi nak tengok citer ni. . . . yeah! sadis tak? jawap nye kene tunggu ASTRO tayang baru aku leh tengok kot. . . . .




adik aku dah tengok citer ni semalam. Jeles!

Jealous!

Nak nanges boleh tak?


p/s: aku dah call ASTRO semalam dan dah potong apa yang patut. Sekarang bil aku dari RM 199.95 jadi RM 160.00


ADIOS!