OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, May 18, 2011

suka hati!

aku tak tau la diorang ni  faham atau tak faham. atau buat-buat tak faham. atau malas nak faham. atau faham tapi malas nak memahami. aku dah start membebel. ni gara-gara ari sabtu dua minggu lepas. citer dah basi. tapi aku nak citer jugak sebab ianya sangat-sangat mengundang kemarahan aku satu keluarga!.

mana tak marahnya, cuba bayangkan korang keluar tengok kereta kesayangan korang ditabur pasir selambak atas hud depan. rasa-rasa korang marah tak? tapi Encik Usben agak bertenang, yang jadi tukang bebel mestilah aku! geramnya! kalau aku dapat le sape yang buat tu memang aku ganyang-ganyang!

dah la tabur pasir. siap gosok-gosok lagi pasir tu atas hud kereta. camner aku tau? calar kot hud kereta Encik Usben. sangat-sangat geram! aku malas nak tuduh dan tak baik menuduh orang kan. jadi kami sekeluarga meredhakan je lah atas apa yang berlaku. demmit tol! >:(

p/s: sabar itu separuh daripada Iman

ADIOS!