OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, May 19, 2011

berongggeng

citer basi lagi...hahahahahaha.ritu masa 11hb May. aku, Encik Usben, Cik Bebet, Cik Bobot, UMI, Abah, and Encik Usni beronggeng ke KLCC. pegi KLCC pun nak kecoh! sukati aku la aku nak pegi mana pon. sukati aku la nak citer kat saper pon. hehehehehhe.

firstly, kami pegi KLCC menaiki Putra LRT. nampak tak ayat aku sedikit skema disitu. mula-mula memang teruja giler nak naik Putra sebab aku pun dah lama tak naik Putra. tapi masalah nya datang pabila kami meng'load'kan diri dalam Putra.

korang lihat gambar ni...


Pastu korang lihat gambar ini pulaks....


tercicir satu...hahahaha.gambar orang tgh dukung anak....kan?kan? tapi korang lihat gambar ni pulak....ni pun masa dah sampai KLCC..


dia buat tak tau sampai kitorang semua safely arrive kat KLCC...nampak tak seseorang yang memakai seluar jeans dan shirt kaler coklat tu...beliau la yang duduk sebelah minah ni. Bagus kan RAKYAT MALAYSIA? aku tak paham betui la!

padahal aku dah perli-perli pun tak paham-paham.hmmm...aku tak kuasa la nak mintak sebab dah terang lagi bersuluh seat tu memang untuk yang 'kurang upaya' bukannya untuk korang yang TERLEBIH UPAYA!

inilah hasil beronggengan di KLCC...huhuhuhu






p/s: sekejap je kat KLCC adalah dalam 2 jam...

ADIOS!

1 comment:

  1. Lama betul tak pergi KLCC..Nnt nak pergi jugaklah...cuma xsanggup nak naik LRT..

    ReplyDelete