OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, May 24, 2011

emas! emas! emas!

Assalamualaikum semua ;)


Petua arini macam mana nak cuci EMAS. Mungkin korang semua dah tau kot. Tapi aku nak bagi tau juga mungkin ada yang tak tahu dan ragu-ragu.

Senang jer.....

Amek Ubat Gigi........tak kisahla brand apa-apa pun. Lepas tu amek........berus gigi yang korang dah tak nak gunakan lagi.

Rendam la Cik Puan Emas tu dalam air ubat gigi. rendam dalam 10 - 15 minit. Lepas tu korang berus sket Cik Puan Emas korang tu supaya kilat. Mudah kan?

Selamat Mencuba!

p/s: baru teringat aku pun dah lama tak cuci Cik Puan Emas aku kat umah.....

ADIOS!