OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, May 19, 2011

balik ke pangkal jalan

i.bersiaran dari rumah...sebab Nanny anak-anak aku ada kematian. Inalillah wa inna ilaihi rojiun..semoga roh si mati diletakkan dikalangan orang beriman. amin.

aku menaip sambil diserang oleh dua orang 'striker' kesayangan aku. mereka menyerang aku dari kiri dan kanan. walaweyh!

nasib baik Cik Bobot dah baik demam. sekarang ni sesi aku meng'having'kan diri berquality time together. Sok tak tau la macam mana. Harap-harap Nanny diorang dah boleh jaga diorang. Sebab aku boleh datang opis.

Aku menaip sambil menonton WHI. Tajuk minggu ini Jolie Malaya. Huh! artis sekarang memnng suka berpakaian seksi. satu artis pun aku rasa tak boleh nak jadi ICON untuk kanak-kanak dan remaja zaman sekarang.

nak tau sape artis yang jadi tetamu? si Mira Liyana tu la....budak yang nampak kopek separuh tu...huh! aku tak taula kenapa TV3 ni perlu buat topic begini. Menyampah aku tengok WHI ni buat tambah dosa aku je...aku nak tukar channel.

p/s: sendiri buat salah sendiri tanggung!

ADIOS!

No comments:

Post a Comment