OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, May 25, 2011

Halus.....

Assalamualaikum semua ;)


Semua orang nak wajah cantik, mulus halus dan gebu. Jadi arini aku nak bagi korang petua macam mana nak haluskan kulit wajah dan tapak tangan. Korang dah tau? Takpe, takpe, takpe. Yang dah tau boleh baca. Yang tak tahu boleh amek sebagai ilmu.

Pertama-tama sekali . . . . . korang HARUS kene ada KELAPA PARUT.

Lepas tu korang lumurkan KELAPA PARUT tu kan muka dan tangan. Kalau nak bagi licin tumit pun boleh. Korang sental kuat sikit kat tumit kaki tu.

Buatla seminggu sekali. InsyaAllah, hasil nya memberangsangkan. Halus . . . . .  (^^,)

Selamat Mencuba!

p/s: Pagi tadi Cik Bobot dah boleh merangkak sket. Alhamdulillah . . . .

ADIOS!