OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, May 25, 2011

it's freaking HOT!

Assalamualaikum semua ;)


Allahuakhbar! panas betul cuaca sekarang ni. Ianya menandakan bumi kita kini sudah tua . . . .  cuaca tak menentu. Sekejap hujan, sekejap panas. Itu semua dibawah perbendaharaan Allah. Pabila cuaca pun tak berapa nak menentu . . . . Encik Usben demam. 38.5 degree at 4.00am tadi.

Tapi sebelum pegi keje tadi aku check, demam dia da okey. Hopefully he will be okay. Nak cuti tak boleh sebab aku dah banyak amek cuti. . . . ni pun ingat nak amek cuti lagi. Sebab aku ngan UMI nak pegi tengok Nur Kasih. Harap Puan Boss boleh bagi aku cuti . . . . huhuhuhuhu.

Sebab nanti biler dia dah bersalin, aku sah-sah la tak boleh nak amek cuti. Hmmm...kesian, kesian, kesian. Takpe demi kamu saya rela tak cuti . . . .  kipas Boss. Hahahahahaa

To my dear Encik Usben, saye doakan awak sihat arini. Hope by petang you will be okay cause you can pick me up. Hehehehe....Jangan lupa makan bubur and makan ubat! Love you always sayang...

p/s: bumi dah tua, manusia pun makin alpa, kematian bakal menjelma...

ADIOS!

No comments:

Post a Comment