OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, May 30, 2011

kolar baju suami hitam?

Assalamualaikum semua ;)


Hai, korang!. Sememangnya agak payah nak hilangkan hitam (daki) kat kolar baju suami kan? Aku tak mengalaminya sebab Encik Usben pegi keje tak guna shirt yang berkolar cerah. So, I do not have that kind of problem. Hehehehe. . . . .

Tapi petua ni untuk korang yang ada masalah tersebut. Apa yang korang perlu buat? Senang je . . . . . korang amek sabun mandi yang wangi tu. Sabun wangi cam LUX ke. PALMOLIVE ke. Pastu korang sental kat kolar suami korang. InsyaAllah, hilang.

Petua ni, UMI aku yang bagi. Tapi sepanjang perhatian aku. UMI aku memang BERJAYA lah menghilangkan kesan daki kat kolar baju ABAH aku ngan ADIK aku.

Selamat Mencuba!

p/s: memerlukan tenaga dan daya kerajinan yang tinggi . 

ADIOS!