OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, May 23, 2011

bloody mary

Assalamualaikum semua ;)


Korang sihat? Aku doakan kita semua sentiasa sehat dan dicucuri rahmat-Nya.rasa macam dah lama sangat aku tak tulis petua kan? so, today i'll put one petua. tak berapa nak petua pun...tapi bolehla untuk ibu-ibu mengandung.

kalau mengandung selalu kene check kepekatan darah kan? camner nak pekat darah bagi korang-korang yang darah cair tu cam aku ni. korang boleh amalkan makan sayur bayam, kerang, hati dan amek pil obimim. tapi ada dua benda yang korang leh cepatkan kepekatan darah. korang boleh makan Scott Emulsion yang kaler oren tu satu sudu sehari atau minum susu stoberi.

Sedap sket makan Scott Emulsion ngan Minum Susu Stoberi DutchLady. hehehehehe....mesti korang tak lalu nak makan sayur bayam, kerang ngan hati hari-hari. Betol tak? Jadi you all can try this out. Hasil Alhamdulillah, sebab aku pernah mengamalkannya.

Banyak risiko nye kalau darah kita tak pekat. Maybe kita boleh mengalami kelahiran pramatang. Tumpah darah. Baby lemas. bukan nak takutkan...tapi kalau kita boleh elakkan, baik kita elakkan. Tapi jika itu takdir dari Allah, redha dan terima segala dugaan. Selamat Mencuba!

p/s: tak kene ngan title langsung entry ni...(^^,)

ADIOS!