OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, March 1, 2013

Kene Sampuk!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Update di waktu awal minggu dan hujung minggu. Toink! Toink! Toink!

Dengan ini aku mengisytiharkan diri ini dah tersampuk dengan Rindu Bertamu di Abu Dhabi. Hak hak hak!



Mula-mula aritu konon takmo follow. Tak nak terjebak konon!. Sekali tengok Fahrin Ahmad!

Hadoi!






Tapi aku memang tak leh blah dengan sifat jahat mangkok ni! Aku dah la memang tak minat dengan dia...pastu berlakon jadi jahat plak!

Hoi!





Mula-mula tengok citer ni macam ala-ala Kabhi Kushi Kabhi Gham. But this is Malay version. Maka, bila nama pun Malay version haruslah ada yang nak rampas harta pastu segala jampi jampun semua ada. Kalau takde orang jahat, tak ummmphhh la citer ni kan....

Sekarang dah sampai episod 12. Citer ni tayang kat TV3 pukul 7malam sampai 8malam. Time maghrib plak tu. Makanya, mak jemah tengok on-line je la weyh!

Tak kosser aku nak hadap peti televisyen waktu maghrib. Beribadat lagi baik. Ngeh ngeh ngeh-

Ok. Bai-