OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, March 18, 2013

Cukur Jambul

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Alhamdulillah, selesai sudah majlis cukur jambul anak buah aku yang Mok Mok itu. Aku tak taula bila Papa dengan Mama dia nak botakkan kepala si budak rambut tebal itu.

Hadoi!

Memandangkan gambar lebih banyak menceritakan apa yang terjadi...maka daku letak gambar je. Biarlah gambar yang bercerita dan menceritakan...

Alasang!










































Buaian bukan di taja yea...di sewa dari Stylobubble!




Aku malas nak buat part by part. Kurang rajin. Jadi mak jemah mintak maafla yea korang kene tengok sampai bengkak-bengkak mata.

Hahahahaa...

Gambar aku dengan Encik Usben memang takde. Sebab bukan majlis kami pung. Kami jadi orang kuat. Kuat ke?

Satu je aku lupa...aku lupa nak amek gambar foodie :p

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment