OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, March 15, 2013

kucing mengucing terkucing berkucing

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tadi kat wall fesbuk Ustaz Don share pasal Bersedekah Kepada Kucing....


Ini memang selalu dipraktikkan oleh Umi aku. Kalau ada lebihan ayam goreng atau ikan goreng, Umi aku selalu bagi kat kucing belakang rumah....

Dulu kucing-kucing tu cuma bermain-main di belakang rumah je....kini dah pandai bermain-main di depan umah...

=__=

Dari dulu sehingga sekarang kucing-kucing tu dah bikin jamban kat bawah tingkap umah aku. Pagi-pagi bukak tingkap semerbak bau poo poo diorang.

=__=

Makanya, aku dah jarang bukak tingkap tu lagi...buat tingkap tapi tak bukak. Gila! nak bukak, macam-macam bau masuk dalam umah...

=__=

Macam pagi tadi satu umah kecoh sebab kucing-kucing tu dah pandai poo poo kat laman umah. Anak-anak aku lah salah satu daripada mangsa poo poo tersebut. Camne nak settle nih?

Kalau kes macam ni boleh ke dikatakan susu diberi tuba dibalas?

Ada sesape yang biasa dengan hal-hal kucing ni boleh bantu tak?

Please please please, kucing janganlah dikau poo poo merata...poo poo la kat tempat biasa kau poo poo...

=__=

Ok. bai-