OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, March 27, 2013

First Time

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Inilah akibatnya bila pertama kali kaki luka. Selalu si kakak je yang mengalami kelukaan dan berlaku pendarahan.

Si adik ni selalu terjatuh, terhantuk dan terhempap sinki je. Selalu terhentak sinki? Apakah? Bukan selalu terhempap sinki cuma sekali je. Alhamdulillah, takde apa-apa berlaku.

Hari Isnin lepas, si NZ main kotak mainan dia. Asyikla sorong-sorong pastu hamek, kene kaki. Melecet sket je. Tapi dia punya 'hasil'...

Hadoi! kaki payah nak gerak. Lagi-lagi bila dah letak plaster..

=__=

Nak tido pun tak boleh sebab payah nak gerak kaki...Luka takdelah besar mana. Tapi 'hasil' macam orang patah kaki.

=__=

Nak tengok luka dia besar mana? Bukan luka pun. Melecet je.


Nampak tak yang kaler merah tu...siap pakai plaster lagi...


Cantik plaster...ce korang tengok muka orang sakit pulak. Nak tergolek jatuh tersungkur aku nak gelak! Apa punya la ibu la ni...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 

Hahahahaha...muka menahan sakit. Satu malam hok hek hok hek..sampai bear dia pun dia kata sakit kaki.

=__=

Ayah pasang lagu Bole Chudiyan untuk NZ pun dia hanya mampu gerakkan tangan je. Hohohoho...

Cian adik.


Ok. Bai-