OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, March 26, 2013

Cara Berkasih Cara Rasulullah s.a.w

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Nak share tazkirah pulak. Ini salah satu cara aku nak menghilangkan kadar kemengantukan aku dalam opis buat masa ni. Seyes mata ni macam berat giler pulak waktu-waktu gini.

Wahai syaitonirojim! Sila pergi jejauh dari bergayut kat kelopak mata aku, boleh?. Aku nak buat keroje banyak ni. Huhuhuhuhu

Aku nak kongsi kan benda ni...


Cara berkasih sayang mengikut sunnah Rasulullah s.a.w. :)

1. Tidur satu selimut bersama isteri
2. Memakai wangi-wangian
3. Mandi bersama isteri
4. Menyikat rambut suami
5. Membantu isteri di dapur
6. Minum bergantian pada tempat yang sama
7. Membelai isteri
8. Tidur dipangkuan isteri
9. Memanggil dengan kata-kata mesra
10. Berjalan berpegangan tangan

Komentar daku selaku seorang bini dan isteri. Eh? bukan sama je ke...hahahahaa

Yang no.1 tu memang takdelah..berebut. Maka selimut sorang satu. Hahahahaha.

No. 2 sampai No. 9 tu biasa dilakukan. Ye ke? Ye kot...Hahahahaha.

No. 10. Ini yang paling payah sikit dilakukan di kala sudah anak. Haahahaha. Kalau aku pegang tangan Encik Usben, tangan budak-budak saper nak pegang? Kan? Jadi keputusan telah diambil, pegang tangan anak-anak lebih afdhal. Eh?

Tapi kalau keluar berdua tu memang la akan berpegangan tangan. Gila kau aku tak pegang tangan dia...jawabnya ada yang aku tercicir semeter dua kat belakang. Lagi-lagi waktu-waktu 3rd trimester ni. Tercicir la mak yong ni kat belakang.

=__=

Buat dapat pahala, Tak buat tak dapat apa...nak 1000 tak mo 1000. Eh?

Ok. Bai-