OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, February 25, 2013

Rembau Most Wanted! 50 Sen Mesia!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Since after my birthday...dah lama tak update belog. Same too as my friend Chemot! Mu ngelat tak hupdate belog.

Hak hak hak!

Aku tak hupdate takpe sebab mood aku swing selalu sejak jadi mak buyong!. lalalalala.

Sila muntah-

Deng-

Korang dah dengar lagu WARIS? Rembau Most Wanted.

Cam nigger dowh. Bila dengar dia nyanyi aku tingat kat 50 cents. Cuma badan dia kuruih la. Tak taff macam 50cents.

Korang kenal ke 50 cents?

Ke tak kenal.

Hahahahaha....

Ni haaa 50 cents....


tak handsome mamat 50 cent ni harap rapping je hebat. Tapi antara dia dengan Eminem...aku suka lagi Eminem kot...

Sila muntah mak buyong ni suka Eminem.

Aku nak share ni untuk tatapan kakak shayam kat Peru!


Ritu dah share lagu Apo Kono Eh Jang... kali ni latest version. Sang by Waris. Rembau Most Wanted.

Ok. Bai-

Aku tau encik Usben mesti tak suka lagu cam neyh! Lalalalalala-

No comments:

Post a Comment