OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, March 19, 2013

Geramnya Aku!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku geram! Sebab apa? Sebab aku selalu tengok RBDAD kat ceritamaster.com tak pun kat tonton. Suddenly, dua-dua macam lambat giler ok nak upload episod 20.

Hadoi!.

Tau-tau rini aku click episod 20 kat Tonton dapat episod 21 semalam. Apakah????

Sangat keras hati mu Fahrin Ahmad! Geram pulak aku dengan watak FA. Kata rindu tapi EGO! Mencik!

Inilah masalah nya bila dah tersampuk dengan cerita episod. Hari-hari nak follow. Bila tercicir rasa macam tak puas hati plak kan...mana tidaknya, waktu siaran pukul 7malam sampai 8malam. Ibadah lagi penting uols!

Bila lah si Firdaus a.k.a FA ni nak lembut hati...

=__=

Geram jangan engkau geram...geram!

Ok. Bai-