OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, June 13, 2012

Wraith of the Titans

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku dah agak dah memang kumpulan merah. Tapi aku tak sangka dia pulak yang keluar. Haih-

Louisa Chong Abdullah terkeluar dari Masterchef Selebriti ye rakan-rakan. Sungguh tidak kusangka. She is okay what in cooking.




Aku tak dapat tengok Masterchef Selebriti semalam. So, malam ni pukul 8 malam kang aku tengok. Tengok ngan Encik Usben la. He is my truely bestfren now. Bestfren la sangats!.

Aku tak dapat tengok MS kerana gara-gara Malaysia vs Singapore. Malaysia menang. Terbaek ah! Aku dok dengar abah ngan Fathull je dok terjerit-jerit gol. Kalau ada si Awie lagi la. Mau ada keluar kata-kata caci makian. Huh!

Actually aku tak tengok pun bola. Hahahaha. Aku tengok Wraith of Titans. Hehehe. Okayla jalan cerita dia.

Citer pasal anak Zeus. Parseus yang kene fight dengan Kronos. Si pemusnah alam. Pemusnah alam ke? Ye la sebab suka-suka dia campak api. Habes mati segala orang. Tak baek tau!.

Parseus ni kene bergabung dengan anak Poseidon, Agenor. Nama orang Greek suka letak 'seus'. Parseus ni anak haram Zeus. Half man half god. Dia ni adik beradik dengan Hercules la. Tapi yang lucu nya, dalam citer ni Zeus leh plak mati. Dia kan God. Apa daaaa?




Apa la HOT FM ni. Tengah syok-syok dengar lagu Exist 'Seperti Dulu' tetiba hilang. Ke memang dah habes  lagu dia. Hahahahaha. Saiko!.



No comments:

Post a Comment