OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, June 4, 2012

Aku Bukan Billy Milligan

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku rasa cam dah lama giler tak update pasal buku kan? Mau tak nya. Sebok!. Sampaikan sesi pembacaan aku terbantut.

So, arini aku update lah. Aku baru je habeskan tadi buku hasil nukilan Norhayati Berahim.



Tajuk: Aku Bukan Billy Milligan

Harga : RM 25.90

Penulis : Norhayati Berahim

Sinopsis:

Citer pasal percintaan Adam dan Laura. Si Adam yang berhati batu jatuh hati pada si Laura yang lemah lembut. Adam si broker saham. Laura plak si broker rumah dan bangunan. Kedua-duanya punya bisnes sendiri. Cuma si Adam ni lagi kaya la dari Laura.

Dalam citer ni ada konflik perasaan dan keluarga. Konflik dia takdelah dahsyat. Cuma biasa-biasa saje. Citer dia quite okay. Bila baca watak Adam tu, cam nyampah pun ada. Sangat berlagak!. Orang perasan bagus.

Buku ni kat pasaran cam takde stok. Sebab aku usha kat MPH cam takde jew. Kat opis aku tinggal satu. Hehehehe. Sape nak? Leh call aku. Nombor ada kat side bar tepi tuh!. Sambil nak order buku pe kata order apam ngan chocolate cake sekali.

Wassalam.

Selamat Membaca!