OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, June 7, 2012

Next!

Assalamualaikum, semua ;)

hai, korang!.

A lil bit late to update this entry. Sorry guys!. Seriously busy like a bee. Aku ada Pameran Buku kat JJ Seremban 2. Datang la weyh! Buku murah-murah!. Leh shopping skali. Kan JJ tengah sale skang ni. Sampai hari ahad sale.

Aku suka pegi bookfair sebab aku leh buku macam-macam. Pastu leh tengok ragam dan fashion orang yang macam-macam.

Ada yang pakai tudung lilit pastu pakai seluar nampak camel toe. Apa sudah jadi????

Ada yang ayah tak bagi anak nak beli buku ana solehah. Apa ke hal nya yeop??? buku ilmiah kot. tak faham aku.

Ada yang ayah siap paksa anak beli la apa-apa. Ayah camni bagus! aku suka!.

Ada yang nenek bawak cucu sampai lima orang untuk beli buku. Baikkan nenek itew. Siap nak resit sebab nak masuk cabutan bertuah. Dapat Ipad la weyh! tada tipu punya!.

Aku nak update pasal Sarah Raisuddin kene kluar dari Masterchef!.

Poyo je si Raja Azmi tu kan? Konon kata dia yang patut kluar. Dergghhh-

Kalau betol kau nak kluar ko jawab jela segala rempah ratus tu salah. Pastu ko boleh masuk kat pusingan penyinkiran. Ko lawan dengan Soo Wincci tu. Ko memang sangat drama! Mesti director Masterchef soh ko buat camtu kan????

Mencik ah!

Aku tak sabar nak tengok diorang nak masak apa pulak lepas ni. Tomok ko nak hidangkan masak lemak cili api lagi ke? Ko tau masak tu je erk???

Aku malas nak tengok MAsterchef ni sebenarnya tapi sebab nak tengok retis-retis ni pandai masak apa, aku layankan aje. Statement atas pagar. bahahahaha!

Okeylah aku nak rehat kan diri jap. Penatlah jaga booth. Hopefully arini, esok, lusa ngan tulat banyaklah orang datang beli kat booth aku. Amin.