OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, June 20, 2012

another drama!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Lambat sket hapdate pasal Masterchef Selebriti. Pale otak tak leh nak pikir sangat sekarang ni. Dok risau pasal datuk aku kat spital. Semoga beliau tabah menghadapi dugaan yang dialami.

Semalam sesi penyingkiran. Diorang kene masak western such as chicken chop ke, fish chop ke, lamb chop ke or tak kisah la apa-apa pun but base is chicken or lamb, or salmon or beef.

Untuk kesekian kali nya Tomok, AA dan Farouq terselamat. Tomok aku jumpa kau kat sesi penyingkiran yang keenam. Hohohohoho.

It is your time Karl Shafek. It is your mistake. You supposed kene cari tulang ikan tu sebelum masak. Even kita tau ikan itew telah dibuang tulangnya. Tapi kita HARUS ada bersikap berhati-hati. Alrite? Kalau kau masak ikan tu betol-betol pastu ko buang tulang ikan tu, pasti ko tak terkeluar. Dan pastilah AA yang akan di kick out. Hahahaha

Please la AA tak payah la wat drama airmata ko kat sitew. Penat dah aku tengok ko nye tangisan. Baik aku menangis untuk CSI:12. Si Catherine Willows tu dah mintak transfer ke FBI. Sedey je sebab aku setia bersama CSI untuk 12 seasons okay! Sedeynya menusuk kalbu.

Seronok nye pelok budak Karl tu kan??? Hehehehhe. Aku tengok muka Karl cam "cukup cukup sudah kau pelok aku" Huhuhuhuhu. Aku tak rela auw- 

Tamatlah riwayat si Karl Shafek ni kat Masterchef Selebriti. Jumpa ari Sabtu nanti yawl untuk sesi Peti Saji Misteri!.




Lunch ni nak pegi jengok datuk daku yang berada di hospital. Pray for him for his healthiness. Amin.

No comments:

Post a Comment