OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, June 5, 2012

Biografi Agung Rasulullah S.A.W

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Ya Allah Ya Tuhanku. Betapa sayu hati aku membaca buku Biografi Agung Rasulullah s.a.w. Apatah lagi membaca di saat wafatnya Baginda. Menitis air mata. Sebak hati. Terus lidahku meluncur berselawat kepadanya.

Betapa cintanya dia kepada umatnya ketika Izrail mencabut nyawanya. Sedangkan Jibrail pun menangisi ketika Izrail mencabut nyawa baginda. Aku hanya membaca, pun dah sebak.

Allahuakhbar.

Air mataku masih lagi menitis ketika aku menaip entri ini. Terlalu sedih.

Apakah ini tanda cintaku padanya. Subhanallah. MashaAllah.

Ingin sekali aku menziarahi makamnya. Semoga rezeki ku ada untuk menziarahi makamnya. Amin.



Tajuk : Biografi Agung Rasulullah

Harga : RM 65.00

Penulis : Rusydi Ramli Al-Jauhari

If korang nak beli, korang leh contact aku. Nombor ada kat sebelah tu. Okay?

Semoga kita semua berada di bawah syafaat Nabi. Rajin-rajinlah selawat. Ikut-ikutlah ajaran dan wasiat yang ditinggalkan.

Akan ku bertemu mu di syurga wahai cintaku. InsyaAllah. Amin.

No comments:

Post a Comment